Přemýšleli jste někdy, proč někteří lidé chytnou každou chřipku, nebo virovou infekci, zatímco jiní jsou čilí i přesto, že všichni členové jejich domácnosti leží s teplotou? Všechno je to o obranyschopnosti našeho organismu. Imunitní systém je první obrannou linií našeho těla proti škodlivým mikroorganismům, vstupujícím do těla.

Čím silnější je váš imunitní systém, tím nižší je šance, že onemocníte. S malou změnou své životosprávy však můžete podpořit svůj imunitní systém, aby byl dostatečně silný a dokázal vás ochránit před virovou infekcí.

Nezapomínejte na A-B-C-D-E

Říká se: „Jablko denně a už nikdy nebudete potřebovat doktora“. Něco na tom je, protože konzumace vitamínů posiluje náš imunitní systém. Vitamíny A, B6, C, D a E podpoří sílu imunitního systému. Vitamín C je největším pomocníkem ze všech a jeho nedostatek může zapříčinit několik různých onemocnění (včetně kurdějí, které se v posledních letech začínají opět objevovat). Tento vitamín můžete získat z citrusových plodů, špenátu, šípků, jahod, nebo třeba zelí. Doplnit jej můžete také díky doplňku stravy Baciltrafil, který obsahuje denní dávku vitamínu C, selen, zinek a reservatrol, v kombinaci s vysoce čistým betaglukanem, nebo pomocí cucavých tablet GluCandy s obsahem přírodního vitamínu C, získaného ze šípků.

Byliny a doplňky stravy

Byliny jako echinacea, bezinka, právenka latnatá a kozinec mohou pomoci zkrátit dobu trvání a závažnost nemoci. Kromě toho, užívání doplňků stravy s vysoce čistým betaglukanem, poskytuje našemu tělu potřebné živiny pro silný imunitní systém.

Pravidelně cvičte

Bylo vědecky prokázáno, že pravidelné cvičení posiluje imunitní systém. Posilování těla mobilizuje T-lymfocyty (typ bílých krvinek, které chrání tělo před infekcí). Ovšem nic se nemá přehánět! Neustálý dril v posilovně váš imunitní systém naopak oslabí, takže pak budete náchylnější ke chřipce a virovým infekcím.

Vystavte svou tvář slunci

Pohyb venku, na přirozeném světle podporuje produkci vitamínu D v našem těle. Vitamin D je nezbytný pro zdravé fungování imunitního systému, protože pomáhá tělu produkovat protilátky. Nízká hladina vitamínu D v těle byla označena za jeden z hlavních důvodů respiračních problémů. Rychlá procházka na denním světle po dobu 10–15 minut zajistí, že se v těle vytvoří dostatek vitamínu D.